Glada miner på Lina


Nu förstår jag precis ingen ting, allting flöt på som vanligt.
Gå upp, gå till jobbet, komma hem, hänga lite med brudarna, somna tidigt, upp tidigt säga god morgon till johanna, jobba,  fredags humör, helg, lördag fest, söndag bakisdag o sen så var det samma visa igen !
Jag har faktiskt trivts ganska så bra med min trissdess.
Men nu helt plötsligt ska någon snubbe på Tittis bästa nattjobb med miljoner i lön få sparken. (milioner kanske var lite överdrivet)
Titti slänge fram mitt CV lite fint och sen hör man i princip, när kan hon börja.

Jag var inte riktigt beredd på det här. Det betyder ju att jag måste säga upp mej. Kanske inte den roligaste uppgiften som finns här i världen. Speciellt inte när man gillar sina arbetskamrater. De kommer inte bli glada miner till Lina på måndag, och hur ska de klara sig utan mej !!!
Men jag måste ju trots allt göra allt vad jag kan för de där jäkla 100 tusen. Got Damn It!

På söndag kommer Madde, fy tusan vad glad man kan bli då!




Något annat som oxå känns lite konstigt är att det sötaste paret jag någonsin träffat, de som var gjorda för varandra och bara alltid var dom så länge jag känt dem. Har nu helt plötsliget efter en sådär 3 år 6 månader och 4 dagar bestämt sig för att göra slut. Eller? Vraför?



Kommentarer
Postat av: Ulliis

Whata , har du fått lyx jobb ?

Fy tusan vad göttit, gratulerar ! :D

2008-08-29 @ 22:26:53
Postat av: "Fåret"

Hörredu Linslustan! Nu får du allt ta och skriva nåt litet ord i din lilla blogg....

Den där Madde du pratar om, som verkar vara världens bästa tjej, måste ju ha anlänt nu och umgåts med dig ett tag. MÅSTE finns MASSOR och berätta om denna otroligt spännande tjeja! Låt höra lite...

2008-09-24 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0