Pop goes the world

Jag kanske har haft en toppen bra sommar i Oslo.
Plus en vecka i ett soligt Halmstad med bästa vännerna.
Midsommar i riktig stantonanda fast i Dalarna.
Besöka av Pappsen.
Besök av Frida och en massa annat fint.
Jag ska inte klaga.

Jag har mest ångest över hur min budget ska gå ihop, nu när jag helt plötsligt råkat boka en jordenruntresa för 23 tusen. Bara sådär..
Men jävlar, de kommer bli så sjukt kul. Måste bara spara ihop 100 tusen fram till 7 februari. Lycka till då Lina, Ja men tack då..



Ja vet tjejer vi åker jorden runt :D Vilken grej..

Kanske US and A - New York, Miami, San Jose, La, kanske Nwe Zeeland, Flyg till Aussi, Bali, bali bala surfa de kan jaaa, Hongkong, London, hem, vad händer sen ???

Annars så är jag bara trött nuförtiden igår somnade jag så hårt på bussen att jag missade min hållplats, men som tur var lyckades jag vakna två hållplatser senare, haha. Bra gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0