Blödig

Jag har gått runt här i Oslo o kännt mej ensammas i världen. Har aldrig kännt mej så ensam förtu.
Hela Oslo har varit en öde stad. Inte en kotte så långt ögat kan nå. Inte ens uteliggarna har intagit sina vanliga platser. Jag blir rädd.



Hemma i lägenheten har det varit precis lika ensamt. Jag har kollat på rädda Willey och Ameli från Montmartre.
Gick hem från jobbet i morse och insåg att jag hade ännu en ensam dag med mej själv, höll på att ge upp.
Men vad skymtar jag inte när jag sticker in huvudet genom dörren. Det ligger ett par vita vantar och en mössa på pallen ???
I sängen ligger det en liten Madde.
Om jag blev glad! Nu ska jag till jobbet igen, känns lite lättare idag ! Wooopa
Har även hört ryktas att Chriss och Emma har intagit staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0