framtid?

På vægen till jobbet hade alla uteliggare intagit sina vanliga platser, det var folk på gatorna och bilar på vægarna. Folk stressade runt på sentralstationen. (man stavar centralstation med s i norge)
Væl på jobbet træffade jag Chrissan. Jag tror att min ensamma bubla har spruckit.

Frida har rettut min framtid oxå. Så hær ser den ut,
- Lina kommer hem från resan i børjan av juli
- Lina bor i Halmstad under sommaren. Att jobba dær ær frivilligt.
- Lina flyttar till Oslo och jobbar fram till vinter.
- Lina gør en vintersæsong på en plats dit hjærtat vill ( førmodligen Engelberg)
- Sen ær framtiden ganskla så vag.

Nu ska jag ut i køket och snoka reda på lite mat...

tjao,,,

Haha lite obs. Det hær med framtiden, efterom Frida ær planeraren så ær ju hon med o gør allting såklart haha
Får se om vi måste slåss nær vi ska bestæmma vart det bær av på vintersæsong, om våra hjærtan drar åt olika håll menar jag. Men jag ær redan kær i Engelberg,
"att åka hit før att åka pist ær som att åka till Stockholm før att fjællvandra"
Citat, artikel på freeride om Engelberg
Mjao

Kommentarer
Postat av: Frida

kommentar 1. jag tackar för parentesen efter "s"entralstionen så jag slapp klaga på att du skrivit fel.

kommentar 2. vart tog jag vägen i dina framtidsplaner,( ja förutom grundaren med patent på dem)

lina kommer...lina bor...lina flyttar..? SKÄRPNING!

2008-12-28 @ 22:23:15
Postat av: frida

ps. tack ;) haha

2008-12-29 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0