Vad hände med flygtoget???

Jaha här ligger jag helt ensam på ett hotellrum o kollar bonde söker fru.

            Jag har jätte kul...

Ska ner o käka något snart o sen jobba hela natten.

Just nu är jag bara allmänt bitter på Oslos kollektivtrafik som är helt fuckad just nu bara för att det är jul. Om jag väntar två timmar på att få komma hem från jobbet så kommer jag ändå inte tillbaka.
Fick åka taxi hit igår vilket resulterade i en härlig nota på 1000 kr. Mmmmm me like !! eller?
Så nu får jag helt enkelt bo på hotellet tills den här jäkla överskattade julhelgen är slut.
Morrrr

Men jag har ju Linux Bosus som håller mej sällskap.
- Min och maddes rosa minidator!

Och Magnus Betners Inget är Heligt, tacka vet jag grymma komiker. I lööööv it..

Kommentarer
Postat av: Mamma M

Finaste datorn ever!

Take care....of it!=)

2008-12-25 @ 22:43:41
Postat av: frida

nemen har linus gjort en alldeles egen inbakad fläta. ;) well done babe!

2008-12-25 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0