All that I´ve got

Där kom den... den där jäklarns skidabstinensen, den har börjat smyga sig på nu ett tag, nu jävlar satte den fart. Jag får rysningar i hela kroppen så mycket vill jag åka skidor just nu.
Helst av allt skulle jag vilja gå i skidskola eller åka med en UCPA guide, för jag vill utvecklas. Känns som att jag stått still på samma jävla punkt hela säsongen utan att bli ett dugg bättre.


Jag vill åka nu, och jag vill bli grymmare!!!!


Annars så har jag lite roliga saker framöver att se fram emot...

 1. Sofia kom idag för att hälsa på mej o titti över helgen. DE E NAJS,
sist jag träffa fia var när vi skildes åt efter tre veckor i Thailand
2. På onsdag flyttar Anna in :D Woho
3. Pappa kommer o hälsar på nästa helg... Jag har redan planerat vårat chema över helgen in i minsta detalj !
4. Madde kommer o hälsar på sina andra halvor, eller a 33 % var men tillsammans blir de ju 100 :D
5.
Jag tror att Frida min Frido kommer att flytta hit till oss andra i USLUU !

Kommentarer
Postat av: frido din fido

, har fått ändrade planer så kommer befinna mig här hemma hela juli. eller så illa e de inte men kommer att jobba varje helg , fre-sön. o så ledig må-fre e.m .

så inget oslo o jobba inte.

2008-06-26 @ 20:31:02
Postat av: ; responding

All that I've got.



FÖR ATT NGN VISS LINA INTE FICK SE NGN VISS THE USED IDAG. KONSTIGT !

äh, de kommer fler chanser. den som väntar på ngt gott.

2008-06-26 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0