dansa på min grav

Jobba jobba jobba,,,, jag springer mest runt där på jobbeet som en yr liten höna, springer till och med vilse ibland. Men det brukar lösa sig. Med tanke på att det är en gammal flygplats så kanske ni förstårr hur stort det är.

Men det är faktiskt ganska så kul och jag trivs. Tiden brukar gå mer än snabbt och vips så är jag hemma igen.
Men jag funderar ändå på att söka lite andra jobb oxå. Mest för att slippa ta bussen till jobbet.





Jag längtar lite tills våra nya roomies flyttar in, slipper man att vara ensam när titti är på jobbet.

Om midsommar var bra?? Jo det kan jag lova. Måste få bilderna av
av Johanna snart. En bild säger ju mer än tusen ord så får bli lite bilder istället :P
Den som väntar på något gott....

Fick hem bästaste låten precis, älskar den efter alla stanton stunderna. Sjukt mysigt när alla var tvungna att vara dödstysta och lyssna, bara tårar o lite snörvel fick höras :P
dansa på min grav - bo kaspers orkester

Nä, snart är det dax för en långpromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0