flytta?

Ja, Frida har rätt som vanligt. Jag behöver inga nya skidkläder jag ska ju bara ligga i solen och steka i fem månader. Vad ska jag med nya kläder till då? Och skulle jag behöva nya kläder köper jag dem i New York, eller kanske Miami.

När jag kommer hem så ska jag leva i en flyttkartong. Under tiden jag är ute och reser kommer jag att bli hemlös. Nästan i alla fall. Kommer att kännas lite konstigt att inte ha något riktigt hem att komma hem till.
Men det löser sig, de gör det och jag vill ju inte att du ska vara ensam.
Fast vårat hus var bäst, bäst grannar o bäst läget! Kommer att sakna det. (till och med fårjäkla fårskallarna)
En fyra med det läget för 1,5 personer blir lite dyrt och onödigt stort. Nu är det spara pengar som gäller !
Men jag gillar i alla fall mutningsmetoden,,,,
-Men tänk att jag kanske sparar 5000 kr i månaden på det, då skulle jag ju kunna bjuda dej på en tvåveckors skidsemester till Kanada,, Och en obligatorisk vecka i alperna varje år.. Ja okey då.

Så jag kommer hem den 4 november o  då ska jag börja packa ner lite skit i flyttlådor då. Bara att inse.
Men ni får gärna planera in lite kvalitetstid med mej mellan den 4 och den 11 november.

Jag kommer även att vara hemlös i Oslo i en månad. Vi måste lämna våran röda lägenhet här på sars den 1 januari och jag har planerat att jobba januari ut. Jaha ja.. Får väll flytta centralt o sova på Karl Johan som endel andra gör i den här stan. Men som sagt centralt blir de ju..

Den 7 februari lämnar vi Landet!



Kommentarer
Postat av: Frida

vart flyttar ni? (varenda kväll är tillägnad dig (= )

2008-10-24 @ 12:25:33
Postat av: Anonym

jaha? så du ska inte vara hemma i sverige innan ni drar? besviken. Dock glad över att du äntligen talar om när du ska komma hem hit så man kanske kan träffas. Om du har lust o tid? du o jag o ullis en runda kanske? ;) Saknar dig o banemej på dej om du inte hinner ses när du kommre hem. PURK på dej då men nu nu ska vi se tills å vi kan ses. PUSS

2008-10-24 @ 23:36:32
Postat av: greta

hahah inlägget före detta va också från mej glömde visst skriva ddet.

2008-10-24 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0