hej jag heter lina vad heter du?

Jag har precis klarat av sju arbetsnätter på Radisson. Det innebär alltså att jag har levt på natten och sovit om dagen ända tills Madde har kommit hem och velat ha sällis till gymmet.
Men i morse kl 08.00 gick jag o hämtade mej en takeaway caffe och tog flygtåget hem för att leva ett liv i dagsljus, i ca sju dagar. SWEEET

Jag måste ju starta mitt första lediga dygn med att hålla mej vaken. Så jag har gjort allt jag har kunnat för att hålla mej i liv.
Började med att följa med Madde till jobbet, en promenix på ca 25 min. Där satt jag o drack lite caffe, skickade iväg ett litet sms till en liten Lina som dök upp kvickare än kvickt.
Vi käkade lite frulle och dekorerade lite ljus.
Lina skulle till gymmet så jag ringde Lisa, Lisa var hemma så jag traskade dit, hängde lite, bakade kladdkaka till grabbarna och sen gick vi ner på stan.
Drog hem till Mia o Johanna käkade stuvade mackisar och korv, sov middag och gick hem. Tycker att jag har hållt mej sysselsatt ganska bra om man bortser från den dä middagssömnen.

Annars så är jag väll mest sugen på att åka skidor och köpa nya skidkäder..

Är även sjukt pepp på våran resa, vill bara få en massa pengar och åka nu..

FOTBOLL imörn folkens... be there !

Nä jag har fan inget vettigt att säga, men ska försöka att uppdatera lite oftare så att ni vet att jag lever (ullis) haha

O nej jag ska inte ta efter blondinbella och ta en paus i mitt bloggande, jag är bara allmänt lat.

Nästa gång jag bloggar ska jag berätta ensak som bara få vet,, sjukt oväntade människor som vet om det dock.

Kommentarer
Postat av: Frida

Äh, vad ska du med nya skidkläder till din mört om du bara ska ligga o pressa i solen på andra sidan av ekvatorn under vintern? ;)

(kul att höra att du lever)

2008-10-23 @ 10:38:30
URL: http://sansegal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0