Jag ser de snööar,

Idag väckte Madde oss kl. tidigt och sa, Oslo är fyllt av snö, det är helt vitt ute, kom upp o titta då!

Vi pallrade oss upp och mycket riktigt, det var en fröjd, snö, snö, snö. Vi älskar snö.
 I alla fall så åt vi en liten familjefrukost vid vårat lilla frukostbord. Sedan pallradesig alla iväg till jobbet. Alla utom jag. För jag ska bara ligga hemma o kolla serier hela dagen. Sen ska jag ut på en liten promenad i SNÖN. Möta Madde vid jobbet sedan gå hem o iväg till gymet för att boxas lite.



Så här glad blir jag när det snöar. Fast hälst av allt vill jag ju kunna åka skidor oxå.

Kommentarer
Postat av: Maddepadde lurv! igen....

ATT vi älskar när det snöar!!!

Ingen boxning dock, men det tar vi en annn gång!=)

Puss på dig skinkLina!!!

-64 spänn?

2008-10-29 @ 17:14:28
Postat av: frida

vad e det för bild till höger? den har ja inte sett innan. puss

2008-10-29 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0