Pepp



Är väl i stort sett såhär pepp just nu, alla dagar kan inte vara bra dagar!

       


Är så opepp  man bara kan vara på allt just nu. Men vi vet ju att det brukar gå över och att det är någon slags bakissyndrom.

Var trots allt en trevlig kväll igår.
Har blivit två hårda nätter nu.
 Först en fredag präglad av
"hej! lina heter vi! vad heter du?"

Och sen en lördag präglad av cirkus,
 och att Martin har anlänt staden.

 
Det gör ju i alla fall att man blir glad, haha

Nä, men helgen har väl inte direkt lett till så mycket. Kanske bara att jag har fått en ny favorit kille. Sjukt av att man kan få ut något så bra av ett fyllesamtal Michale Graves. Det  var värt.
Och så har jag virkat klart mitt oranga hårband.
Japp, på onsdag börjar jag jobba igen, Hej då dagsljus. Det var trevligt att träffas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0