Mu Usluu

Man skulle kunna säga att Oslot har varit riktigt kul de sista dagarna. Jag älskart och kommer att saknat.

Det tråkiga är ju att Möllergatamansion tjejerna har dragit iväg på äventyr. De är så sjukt saknade. Mia, Johanna, Julle och Tove. Hoppas på att få se dem i sommar eller under resan.

Vilka tjejer

Tillbaka till Uslut kom jag, jobbade nio dagar i streck, nio dagar som inkluderade nyttårsaftonen och julaftonen, whooopa!!!!
Man får tänka pengar!!!!
Jag och Chrickan avslutade i alla fall våra arbetsdagar med bravur. Ett tag stod det a´kanske 100 personer i våran lobby. Hundra pers som ville ha någonstans att bo till sina familjer. De fixar vi vétt ni ,sa jag och Chricki. Vi är såååå bra. High five!

I fredags var det några öl på Sör med Gänget. Vilket slutade i en kanonfylla. Pga. att Lurre och co köpte in mer öl konstant hela tiden. Glasen blev aldrig tomma av någon underlig anledning. Men jag kom i alla fall hem ordentligt och somnade på toalettgolvet.

   

Lördagen var ju redan planerad. Den skulle vara vild och galen och jävligt kul. Lördagen levde upp till sina förväntningar. Vi var på Dévils, dansade galet på Jatzy och var hemma runt halv fem på morgonen.

Söndagen var en bakissöndag, fylle ångest, vi låg i soffan o kollade på The Hills, HELA dagen.
 Framåt kvällen tog jag mej i kragen och gick till Maddes jobb, där var det tydligen dagen efter träff. Förstod inte riktigt varför alla skrattde när jag kom, men grabbarna sa i alla fall att jag hade varit rolig. Det är ju positivt. I think.

Måndag, måndag, älskade måndag. Fy fan vilken bra dag.


              

Jag och Chrick var i Tryvan och bara kosade oss HELA dagen. Det är helt sjukt att vi bor i Oslo och 30 min bort kan man stå på ski. I just lööööv it.
 Det var en av de bästa dagarna på väldigt länge. Vi körde halfpipe nästan konstant hela tiden. Det var sinnes roligt, jag blir bara bättre men har mycket kvar att lära. Satte en perfekt 180 i lilla hoppet och övade på tailsnurren, haha den var riktigt morsom!!!
Tack Linan för lånet av skidor !!!
Dagen avslutade vi på bästa sätt med afterski öl med Lisa på Dévils och galen dans på Jatzy.

Kommentarer
Postat av: Ullisen

Idag har jag minsann varit ledig och fått åka lite skidor, kändes fint ! :)

Saknar dig din lilla plutt. hoppas allt är kanoners.

Puss

2009-01-06 @ 17:53:14
Postat av: Ullisen

idag har jag minnsan varit ledig och åkt lite skidor, kändes fint =)

Saknar dig din lilla plutt, hoppas allt är kanoners.

Puss

2009-01-06 @ 17:55:17
Postat av: Jeanette svarar Ida

halååååå, lever du? vart är dendär resebloggen jag hörde talas om innan ni for? hoppas ni har det kanoners :)

2009-03-03 @ 12:19:21
URL: http://honnettan.blogg.se/
Postat av: Sandra

ser härligt ut!!!



http://arntyochmirry.se

2009-03-15 @ 21:19:04
URL: http://arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0